2013年3月15日星期五

入伍

飛了三年,我終於等到被「踢入會」!
嚴格來說,是「踢入team」。

公司有好多會,最為人熟悉、令人畏懼嘅有「有格式請假監察會」、「長期請假關愛會」。
公司有條team,名為「sales team」。
顧名思義,佢係一條由一班跑數好叻、或者公司認為你跑數好叻嘅crew組成。
跑咩數?機上免稅品是也。
你可以自己請纓自薦入會;
亦可等人踢入會 –– 即公司就你過往嘅「業績」,而決定邀請你加入。

而每班機,都有一位身兼賣duty free的同事。
俗稱「賣bar」。
「身兼賣bar」嘅意思係指除咗做一般航班上嘅指定工作外,
再要賣bar。即人家工作完吃飯,他們要賣bar。
人家休息,可能他們還在忙賣東西。
某些特別好生意的航班更有「賣bar專員 –– BD」,
BD在航班上的工作只有一樣 –– 賣bar。
他們不用做賣bar以外的工作,只需專心賣bar。

膚淺嘅我一直認為被「踢入會」嘅都係靚女。
因為呢,我發現被踢入會嘅女crew都係靚女。(至少我飛過嘅都係)
我從來都賣得麻麻哋,就算出名賣得好嘅航班我都可以破天荒創新低。


今日,我終於被踢入會!
根據我嘅定義,即係我係靚女。
我今日晏晝收到「入隊通知書」時立刻心花怒放(爆)
開心咗一個晏晝。


雖然被踢入隊跟靚女其實丁點兒關係都沒有,
但係畀我膚淺開心下啦〜啦〜啦啦啦〜

沒有留言: